N I A L L E R I Z E D
ABOUT ENTRY LINKS
u + me
Khamis, 17 Mac 2011 • 11:11 PTG • 0 comments
Hidup akan indah jika ada teman untuk besama-sama menjalani
kehidupan.

Ada teman untuk berkongsi segala macam bentuk,ada teman untuk kita meluahkan rasa
dan ada teman untuk kita bergurau- senda.

Tapi teman begina sukar untuk dicari.Bukan mudah dicari seperti mencari ikan di
pasar.

Saya perlukan teman untuk hidup dengan saya sepanjang hidup ini.Jika Tuhan berikan saya
umur panjang...alhamdulillah...Jika masa saya singkat..saya berharap dalam masa tersebut
saya boleh luangkan masa sehabis mungkin dengan PRINCE CHARMING saia :)

Label:



PASTFUTURE
MINE
Assalamualaikum.Nurul Asma.27.08.1995.Tutup Aurat, Larangan Mendekati Zina, Bercoupleple, Menunaikan Solat, tu semua perintah Allah. Kalau tak buat, sia2lah beragama Islam :')



SCREAM


OTHER THINGS


MEMORIES

  • bibit tersenyum..hati menangis
  • she my senior,okay!
  • P.E.L.A.N.G.I
  • akaun!!