N I A L L E R I Z E D
ABOUT ENTRY LINKS
Contest TheGarang : Aku Seorang SuperHero!!!
Jumaat, 28 Oktober 2011 • 8:24 PTG • 6 comments




holaaa
holaaa
nyh first time msok contest..haha,,excited la plak..okay2..name contest nyh..AKU SEORANG SUPERHERO!!!..-,-'..rase pelik kn..yer la...yaya kn perempuan??haha..lantak2..contest nyh dianjurkan seorg blogger lelaki yg mnjadi pujaan wanita..cewah2!haha nama abg niyh AMAL THE GARANG..
NOW!!
BULETIN UTAMA:
whos my HERO??
haaa
SPIDERMAN.
MY HERO!!ha laa..
jap2,,,,sape2 x tawu spiderman tu ape??
hoi,,hero ak tu..ta kan tak taw.??




ni haa !!ya allah..most handsome!!
ni gambo dy pkai topeng..blom lagy tgok gmbo sebenar dy..
serius!
first time ak tgok gmbo dy,,ak tros cri mak 
and i says
'mak!,adik nk kahwin ngan dye'
see!haha..whtevr lha

 tgok tu muke dye..chumel kan!! <3
 TOBEY MAIGURE



whoaa!!TOBEY MAIGURE

hensome kan?tu la x caya lg..
nie sikit sebanyak pasal info dia :
  1. TOBEY MAIGURE bekerja benar-benar sukar untuk pergi dari satu nerd semampai untuk superhero buff dalam siri Spider-Man. Dalam usaha untukmencapai keputusan yang sama, beliau perlu untukmengikuti program senaman dan pemakanan kepada morph badan  dari Peter Parker orang yg brpa untuk superheroSpider-Man. Ia akan mengambil sedikit masa dan usaha, tetapi ia akan berbaloi akhirnya. 
  2. Dalam usaha untuk mempunyai susuk tubuh Spider-Man, Tobey mesti memakan diet yang akan bahan api ia melalui latihannya dan membaik pulih  semasa beliau tidur atau dari gym.Beliau tidak akan melihat berhenti Spider-Man oleh McDonalds untuk sampingan kentang goreng dan susu kocak, jadi beliau tidak perlu sama ada.  Tobet perlu minum lebih kurang satu gelen air sehari untuk tinggal terhidrat dan cuba untuk makan setiap tiga jam.
  3. Ibu bapa Tobey Maguire 18 dan 20 - dan tidak berkahwin -apabila dia dilahirkan. Bapanya, Vincent Maguire, adalahseorang tukang masak dan kadang-kadang pekerja binaan.Ibunya, Wendy Brown, seorang setiausaha dan penulis skripyang bercita-cita. Mereka berpecah dua tahun selepas kelahiran.Ini mengakibatkan bergerak terus-menerus sebagai belia,menghabiskan masa di California
nie jaa..ak tawu..bnyk lg tawu..
tp x maw cita..hahaha
kedekut kn??
bia la -,-'

  • dia nyh akan tolong org kalau org dlm kesusahan
  • dia nyh akan mnjadi romantik sgt kalo ngn awek dia
  • muka dia cute sgt kalo dia buat muka
  • dia nyh x suka pada kejahatan
  • kt tgn dy tu ade power..haha..mcm labah-labah..
  • sekali bergayot!,mak ai,,handsome sungguH!
ha..satu lg..ak x suke tgok pompuan pluk dy!!
jealous sgt ;'(



tgok nyh! ;'(
itu sahaja...my HERO!!
p/s:dont take him from me ;))

Label:



PASTFUTURE
MINE
Assalamualaikum.Nurul Asma.27.08.1995.Tutup Aurat, Larangan Mendekati Zina, Bercoupleple, Menunaikan Solat, tu semua perintah Allah. Kalau tak buat, sia2lah beragama Islam :')



SCREAM


OTHER THINGS


MEMORIES

  • maafkan asma~trouble is a friend~
  • u + me
  • bibit tersenyum..hati menangis
  • she my senior,okay!
  • P.E.L.A.N.G.I
  • akaun!!