N I A L L E R I Z E D
ABOUT ENTRY LINKS
'NYAMUK TERBANG l BILA AKU BOSAN '
Isnin, 31 Oktober 2011 • 1:23 PG • 2 comments
holaaa ;))
hari nyh mmg bosan sgt..haha..bkak2 fb..ade contest..haha..tajuk entry dy pon best!Lagi bersemangat bila blog SI OWNER nyh comel je.. huhuhu..TAJUK contest nyh 'NYAMUK TERBANG l BILA AKU BOSAN '...aku pown tataw la knp dy msti ade nyamuk??haha..bia la kt dia..
okay!!now,,ak nk habaq kt hangpa semua apa yg aku buat kalau bosan..
hahaha..tudiaa..CIK YAYA nk bgtaw rhsia besaq dia ..hehe
1. ONLINE MUKABUKU!!-->haha..mmg aku akan online kalau bosan!!haha..alah,,hangpa pun sama ja..hehe.

2.BE PHOTOGRAPHER x bertauliah -->haha..aku mmg suka shoot gambar..haha..besar x ak punya DSLR..haha..tak ada sapa lg yg bole tandingi aku..~NGEE



3.SHOPPING ONLINE -->haha..yang nyh ak suka buat!!biasa la perempuan..shopping ja kerjanya..tp ak mlas nk keluar..buka internet-search internet-jumpa-beli-done!haha,sngkn hidup ak..x pyh pergi pekan segala nk beli apa2,,online ja..tgok2..bank ak pon dah lingkup!!haha..
4.READING NOVEL-->hahaha..nyh hobi aku jgk kalau ak bosan..!kadang2online mmbosankn..haaa..ni lah mngsa ak!!seronok taw,,jiwang2,syok sendiri bila baca novel..satu lg ADVANTAGEnya ..mnambahkan KNOWLEDGE..am i right ??
5.MAKAN CHOCOLATE-->nyum..nyum..sedap giler mkan coklat nyh time bosan!!pergh!nikmat giler!!haha..tak caya ,try larh..hehe
itulah benda yg ak buat kalau bosa,,korang kalau nk join contest nyh,,jomlah tekan SINI taw..tarikh tutupnya mlm ni..k la..tu jer..BABAI ;))


PASTFUTURE
MINE
Assalamualaikum.Nurul Asma.27.08.1995.Tutup Aurat, Larangan Mendekati Zina, Bercoupleple, Menunaikan Solat, tu semua perintah Allah. Kalau tak buat, sia2lah beragama Islam :')



SCREAM


OTHER THINGS


MEMORIES

  • Contest TheGarang : Aku Seorang SuperHero!!!
  • maafkan asma~trouble is a friend~
  • u + me
  • bibit tersenyum..hati menangis
  • she my senior,okay!
  • P.E.L.A.N.G.I
  • akaun!!