N I A L L E R I Z E D
ABOUT ENTRY LINKS
no titile today..leave me alone..
Sabtu, 3 Disember 2011 • 8:31 PTG • 0 comments


menagis lagi...menangis lagi..ya ALLAH bg la aku kekuatan..

ak x larat dh nanges..sakit sgt ya ALLAH..sakit sgt..

ak x larat nk hadapi semua ni..

sakit sgt..

sakit sgt..

aku x buat apa apa pon..

ya allah..bg aku kekuatan

ak perlu kn kekuatan

ak dh x larat menangis

tolong ya ALLAH

tabahkan hati aku dgn ujian ini

berikan aku kekuatan ya ALLAH

dont judge me like that

im girl..please show your human nature..

kalau aku buat salah..bagitahu..terus terang..jgn nak salahkan org x tentu pasal..

tolong....tolong la...tolong..........................................




PASTFUTURE
MINE
Assalamualaikum.Nurul Asma.27.08.1995.Tutup Aurat, Larangan Mendekati Zina, Bercoupleple, Menunaikan Solat, tu semua perintah Allah. Kalau tak buat, sia2lah beragama Islam :')



SCREAM


OTHER THINGS


MEMORIES

  • kakak!hana x nak kawan kakak!
  • ayat menggedik zaman sekarang..
  • I'm crying :')
  • person who I love after my parents
  • KUATKAN HATI HAMBAMU INI.YA ALLAH
  • the last day :')
  • 'NYAMUK TERBANG l BILA AKU BOSAN '
  • Contest TheGarang : Aku Seorang SuperHero!!!
  • maafkan asma~trouble is a friend~
  • u + me